آئین معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهیده فرشته سهرابی کانون برگزار شد

آئین معارفه عمران نجفی ، با حضور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه ایلام،فرمانده حوزه کارمندی شهید شنبه ای،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از همکاران کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،آئین معارفه عمران نجفی صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با حضور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه ایلام،فرمانده حوزه کارمندی شهید شنبه ای،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از همکاران کانون برگزار شد.

در این آئین فاطمه رستگار با اشاره به برنامه های هدفمند فرهنگی هنری ،دینی و مذهبی ابلاغی از سوی مرکز ،گفت: بخش قابل توجهی از  فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی و نزدیک به برنامه های بسیج است.

وی در این مراسم با تقدیر از زحمات فرمانده پیشین بسیج در کانون استان ،بخشی از فعالیت های اجرا شده این مجموعه را در راستای اهداف و برنامه های بسیج تشریح کرد و گفت: عمده این برنامه ها و فعالیت ها در سراسر استان اجرا شده است. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فعالیت اعضا و مربیان کانون را در برنامه های بسیج بسیار پر رنگ عنوان کرد و افزود: کانون استان در برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان با حمایت کانون کشور نقشی پر رنگ داشت و در ایام اربعین حسینی با تشکیل پایگاه فرهنگی در مرز مهران توانست خدمات فرهنگی خوبی را به کودکان و نوجوانان زائر ارائه نماید .

رستگار با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نماز در استان نیز، گفت: در سال‌جاری دومین جشنواره نماز بصورت منطقه ای در استان ایلام برگزار می شود و جشنواره قصه گویی با موضوع ویژه دفاع مقدس همچنین یادواره شهدای کودک و نوجوان و ...غیره در طول سال اجرا خواهند شد.

فرمانده بسیج حوزه کارمندی شهید شنبه ای نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و حضور پر رنگ این مجموعه در اجرای برنامه های فرهنگی ،گفت: یکی از ارکان اصلی در هیئت اندیشه ورز حضور کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

سرهنگ دوستکام با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای کانون در حوزه فرهنگی ،افزود: کارکنان این مجموعه می توانند طرح های فرهنگی خود را که قابلیت اجرا در استان دارند را به این هیئت ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: بسیج یک مزرعه بدون حصار است که در آن همه آحاد ملت و کسانی که همراه با نظام هستند جای دارند.

وی با اشاره به اینکه در بسیج هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد، گفت: لازمه کار یک بسیجی شناخت و دشمن شناسی است.

فرمانده بسیج حوزه کارمندی شهید شنبه ای با اشاره به برنامه های راهبردی دشمنان خصوصاً سازمان های جاسوسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی،تصریح کرد: این سازمان ها بسیج را دشمن اصلی خود می دانند. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام ،طرح ها و برنامه های خود را بر علیه جمهوری اسلامی بر روی میز رئیس جمهور ایالات متحده برای اجرا می گذارند ،افزود: دشمنان ما پایگاه های اطلاعاتی زیادی دارند و تحقیقات فراوانی در راستای چگونگی تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند.

دوستکام، افزود: دشمنان بخوبی فهمیده اند که از طریق جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی نمی توانند با کشور ما مقابله کنند بنابراین با شروع جنگ نرم و در طول سالها با تهاجم فرهنگی در پی ضربه زدن به اعتقادات مردم و ضربه زدن به نظام هستند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در تحقیقات چندین ساله خود متوجه شده اند که مردم جمهوری اسلامی به دو اصل و دو رنگ بسیار معتقد و حساس هستند، تصریح کرد: یکی از این رنگها ،رنگ سرخ است که برگرفته از نهضت امام حسین «ع» است که آزادگی و شهادت طلبی را به مسلمانان می آموزد و دیگری رنگ سبز است که برگرفته از سادات و امید به آینده و ظهور منجی عالم است.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمنان پی برده اند که ولایت حافظ و پشتیبان این دو اصل و دو شاخصه مهم است،افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این دو سنبل را با تهاجمات فرهنگی ،نشر اکاذیب و ترویج فرهنگ برهنگی از طریق گوشی های هوشمند که نزدیک ترین خطر به انسان هستند را مورد هدف قرار داده اند.

وی با تأکید بر نقش تربیتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،یاد آور شد: طرح های اطلاعاتی پیچیده ای از طریق دشمنان نظام برای کودکان و نوجوانان در حال پیاده سازی است که این وظیفه کارکنان کانون را بعنوان تربیت کنندگان نسل آینده سنگین تر می کند.

دوستکام با تأکید بر دشمن شناسی و شناخت توطئه های آنان ،خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مربیان وکارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا با هوشیاری در برابر برنامه های دشمنان با اجرای طرح های معکوس در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در بین  کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =