ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون البرز از اول تیر آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  از اول تا دهم تیر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۴ تا ۱۶ سال  بازه‌ی زمانی ۱۰ تیرماه تا هفته‌ی سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مهارت روان‌ خوانی، شعر و قصه، کاردستی، قصه، بازی، نقاشی، سفالگری،  خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، داستان نویسی، کاوشگری، فن بیان در قصه‌گویی، فن بیان و گویندگی، روزنامه نگاری رباتیکو فلسفه برای کودکان از جمله کارگاه‌هایی است که در مراکز شش گانه‌ی کرج برای اعضا اجرا خواهد شد.

ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون البرز از اول تیر آغاز می‌شود

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌ی تابستان،  حتما قبل از انتخاب کارگاه ، از انتخاب مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کرده و سپس  اسامی کارگاه‌ها، مرکز و مربی برگزار کننده، هزینه‌ی ثبت‌نام و روز و ساعت تشکیل کلاس را از نشانی  اینترنتیhttps://alborz.kpf.ir/kargah دریافت و بعد  از انتخاب کارگاه حتما به صورت حضوری  به مرکز مورد نظر مراجعه و یا پس از تماس تلفنی اقدام به واریز وجه نمایند.

نشانی و شماره تماس  مراکز کانون البرز

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مانند سایر مراکز کانون در سراسر کشور، در تمام ایام سال علاوه بر امانت کتاب و اجرای هشت فعالیت فرهنگی، برای کودکان و نوجوانان کارگاه‌های ویژه برگزار می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =