مشاور نوجوان مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، سیده فاطیما کریمی را به عنوان مشاور نوجوان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی‌نیا  مدیرکل کانون استان با صدور حکمی، سیده فاطیما کریمی عضومرکز شماره یک یاسوج را به عنوان مشاور نوجوان منصوب کرد.

در حکم مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  آمده است:نظر به توانایی و حس مسئولیت پذیری شما به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور نوجوان اینجانب منصوب می شوید. از آنجا که شناسایی و پیگیری مشکلات مربوط به کتابخانه ها و اعضای آن در اجرای برنامه ها و فعالیت‌های مراکز کانون دارای اهمیت فراوانی است، لذا امید است با اتکال به خداوند منان و با هم‌فکری و همدلی سایر نوجوانان و اعضای کانون در ارائه مشاوره های مفید و موثر به اینجانب موفق باشید.

گفتی است در رزومه سیده فاطیما کریمی عضو شورای دانش آموزی،  عضو گروه‌های مردمی فرهنگی رستا، یاوران نماز ، گروه رسم انتظار ، هیئت سفیران نور،  گروه دختران حاج قاسم،  فعال بسیج دانش آموزی ، کسب رتبه در مسابقات علمی،  نماینده کلاس و همیار معلم،همیار مشاور مدرسه و  پلیس و مجری برنامه های مختلف دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =