نه گفتن به مواد مخدر در آثار هنری کودکان ونوجوانان کانون ایلام

همزمان با فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، ویژه برنامه ای با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سردار سلمانی فرماندهی نیروی انتظامی ومعاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان،در این برنامه که با تعامل مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزارشد ، سردار سلمانی فرماندهی نیروی انتظامی ، معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،مدیرکل آموزش و پرورش و مربیان و اعضای کانون حضور داشتند .

همچنین اعضای کودک ونوجوان کانون با برگزاری ایستگاه نقاشی ونمایشگاه آثارهنری موضوعاتی همچون علل بروز آسیب های اجتماعی ، دقت نظر و نحوه صحیح رفتار والدین با فرزندان، هوشیاری فرزندان در مقابل خطرات احتمالی، آشنایی عموم جامعه با مضرات مواد مخدر و...در آثار هنری خود به نمایش گذاشتند. 

فاطمه رستگار مدیر کل کانون این برنامه را در راستای کشف و استعدادیابی هنری کودکان و نوجوانان و هم چنین تقویت تعامل و هم افزایی این اداره کل با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان دانست که با برپایی  ایستگاه نقاشی با موضوع شیوه های مبارزه یا مواد مخدر با استفاده از زبان هنر زمینه‌ی ارتقای سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان با توجه به ماموریت های کانون در زمینه ارتقای سطح کیفیت زندگی و مصون سازی در مقابل آسیبهای اجتماعی فراهم می گردد.

وی افزود : امید است با همکاری های مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و استفاده از ظرفیتهای موجود گامهای مثبتی در جهت اجرایی شدن این اهداف برداریم تا زمینه بسط و گسترش روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده بیشتر از گذشته در کودکان ونوجوانان استان ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =