دیدار سرپرست اداره کل کانون خوزستان با رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان

سرپرست اداره کل کانون خوزستان با رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون خوزستان طی نشستی صبح امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه با علی ممبینی رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان به گفت‌وگو نشست.

ممبینی در این نشست با اشاره به برگزاری طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی گذشته، خواستار فراهم آوردن امکانات لازم همچون تجهیزات نرم‌افزاری، کتاب ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و مجهز شدن کتابخانه‌ها به فایل‌های صوتی را داشتند.

آل کرد نیز با تأکید بر اینکه تمامی دانش آموزان باید به صورت یکسان از امکانات مراکز فرهنگی هنری کانون استان بهره‌مند شوند گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام تلاش خود را در جهت تسریع فراهم آوردن شرایط حضور دانش آموزان مدارس استثنایی بکار خواهد گرفت تا علاوه برگزاری فعالیت های آموزشی مختص اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در فصل تابستان، در ابتدای سال تحصیلی جدید نیز مراکز استان افتخار خدمت‌رسانی فرهنگی به این دانش آموزان را داشته باشند.

یادآور می شود؛ مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه اهواز واقع در پارک پاداشهر، تنها مرکز مجهز به منابع و تجهیزات مناسب برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در کنار سایر کودکان و نوجوانان است.

دیدار سرپرست اداره کل کانون خوزستان با رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان

دیدار سرپرست اداره کل کانون خوزستان با رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =