هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد

هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲، با حضور اعضای شورای فرهنگی و با هدف برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های پیش رو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان، با حضور اعضا و با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های پیش رو و فعالیت‌های تابستانی برگزار شد .
کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون استان، با تشکر از زحمات مربیان در فعالیت‌های تابستانی گفت :باید فرصت تابستان را در جهت پیشبرد اهداف کانون به ویژه معرفی خدمات کانون به خانواده‌ها و جذب اعضای جدید غنیمت شمرد.

وی افزود: با کیفیت بخشی به برنامه‌ها و انعطاف بخشی به فعالیت‌های مراکز می‌توان مرکز را به سمت برآورده کردن مطالبات خانواده‌ها و تکریم ارباب رجوع سوق داد.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد به نحوه فعالیت های تابستانی استان بر اساس شیوه نامه ارسالی از معاونت فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  با شعار ایمان، امید و دانایی در ۲۰ مرکز فرهنگی هنری استان در حال برگزاری است. 

نحوه برگزاری فعالیت‌های  حال خوش زندگی در مراکز ،  نمایش و نقد فیلم ، تشریح نحوه فعالیت مربیان پاره وقت بر اساس دستورالعمل ستاد کشور ، بررسی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری در دهه امامت و ولایت از دیگر دستور کارهای این نشست فرهنگی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =