کد خبر: 327181
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بازدید 162
گرامی‌داشت «روز قلم» در کانون البرز

اعضا و مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با برگزاری یک کارگاه یک روزه‌ی هنری روز قلم را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این کارگاه  در بخش‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، نقاشی خط و خوشنویسی برگزار شده بود و مربیان و اعضا آثار خود با موضوعات «عید سعید غدیر»، «روزقلم» و موضوع آزاد را خلق کردند.

ندا ساعی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در خصوص برگزاری این کارگاه گفت از روزهای گذشته فراخوان این برنامه در اختیار مربیان و اعضای علاقه‌مند تمامی مراکز  کانون پرورش فکری در استان البرز قرار گرفته  و از علاقه‌مندان دعوت شده بود  تا با حضور در این کارگاه آثار خود را در جمع دیگر هنرمندان تولید کنند.

ساعی افزود با توجه به این که روز ۱۴ تیر ماه، به  پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز قلم» در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است ما نیز در واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصمیم گرفتیم تا از هنرمندان صاحب اندیشه در حوزه‌های هنری تجلیل کرده و این روز را گرامی بداریم.

این کارشناس ادامه داد به همین منظور و به جهت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش هنر و هنرمندان این ویژه برنامه را روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ اجرا کردیم .

وی افزود خوشبختانه این کارگاه فرصتی شد تا همکاران کانون و مربیان متخصص هنری تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و از این تجارب در راه آموزش صحیح به کودکان و نوجوانان بهره گیری کنند.

گفتنی است مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و جمعی از کارشناسان کانون استان نیز با حضور در مرکز شماره ۳ کانون کرج، محل برگزاری این کارگاه یک روزه، از آثار تولید شده بازدید و با مربیان هنری و جمعی از اعضا و هنرجویان کانون و والدین آنان که در این نشست حضور داشتند، دیدار و گفتگو کردند.

گرامی‌داشت «روز قلم» در کانون البرز

گرامی‌داشت «روز قلم» در کانون البرز

گزارش تصویری

ویژه برنامه های روز قلم در مرکز شماره ۴ کانون کرج

نادیا باقری، مسؤول مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانhن در کرج نیز از اجرای ویژه برنامه‌ای برای گرامی‌داشت روز قلم در این مرکز خبر داد.

نمایش فیلم مستند در مورد پیدایش قلم و نحوه‌ی تولید مداد، بحث و گفتگو با اعضا در مورد قلم و ارزش آن و ساخت کاردستی به مناسبت این روز از ویژه برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =