گردهمایی تابستانه کارشناسان،مسئولان و مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد مجازی برگزار شد

گردهمایی کارشناسان مسئولان و مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد با حضور کارکنان بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، با گذشت یک ماه از فصل تابستان و اجرای کارگاه‌های تخصصی و عمومی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد کارشناسان و مسوولان و مربیان کانون استان گرد هم آمدند.

این نشست با حضور مدیرکل و همراهی کارشناسان ، مربی مسئولان و مربیان فرهنگی هنری ادبی  مراکز استان با هدف افزایش کیفیت و کمیت فعالیت‌های کانون استان در ماه های جاری برگزار شد.

از موارد مطرح شده در این نشست می‌توان به بررسی نقاط ضعف و قوت کارگاه‌ها، پیش‌بینی ویژه برنامه‌های شاخص ویژه تابستان و جشنواره قصه گویی اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات و تلاش موثر مجموعه کارکنان استان طی فعالیت‌های چند ماهه‌ی اخیر به ویژه اجرای گام به گام مراحل تبلیغات، اطلاع رسانی ، آگاهی به بخشی به عموم مردم، فرایند ثبت‌نام و برگزاری منظم و مستمر کارگاه‌های عمومی و تخصصی در کلیه مراکز فرهنگی هنری استان مطابق با دستورالعمل ابلاغی کارگاه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

کبری اخلاقی‌نیا عنوان کرد: کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان پیشرفت چشمگیری از حیث کمی و کیفی داشته است که می‌توان به تنوع آنها، تناسب بین تعداد کارگاه‌های پیش‌بینی شده با تعداد کارگاه‌های به حد نصاب رسیده، استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان و افزایش تعداد کارگاه در فصل تابستان نسبت به فصل گذشته اشاره نمود.

در بخش بعدی این نشست کارشناسان تخصصی استان به پاسخ پرسش های مطرح شده و ارائه راهکار باتوجه به شرایط فعلی پرداختند.

نازنین زهرا هوشیاری، کارشناس ادبی کانون استان در خصوص فعالیت‌های تابستان ، جشنواره قصه گویی ، نحوه اطلاع رسلانی فرآیند توزیع کتاب به مراکز و  شرکت درمهرواره‌های استانی مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =