پنجمین نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برای پنجمین بار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این جلسه که به میزبانی کانون پرورش فکری استان برگزار شد با بحث پیرامون دو دستور جلسه همکاری مشترک کانون و آموزش و پرورش در اجرای طرح کتابخوانی خیابانی

و بحث پیرامون ۱۰ کار مشترک استانی دنبال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ابتدای این جلسه، تصمیم وزارت آموزش و پرورش را در تشکیل شوراهای استانی و در کاربردی‌تر کردن ظرفیت‌های سازمان‌های زیرمجموعه‌ی این وزارتخانه بسیار مؤثر عنوان کرد.

رضا ابراهیمی با تأکید بر اهتمام در هم‌افزایی بین سازمان‌های عضو این شورا، مرتفع کردن مسائل مربوط به حوزه‌ فضاهای آموزشی، تربیت نیروی انسانی متخصص، اقدامات تربیتی و رشد فکری کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف روشن تداوم جلسات این شورا برشمرد.

مدیرکل کانون استان در ادامه این جلسه با ارائه‌ گزارشی از وضعیت پیگیری مصوبات جلسه‌های پیشین این شورا، مشارکت در اجرای طرح یاریگران زندگی را از جمله موضوعات محوری این جلسه ذکر کرد.

در ادامه، مدیران کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، آموزش و پرورش، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

پنجمین نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =