کارگاه‌های تخصصی تابستان کانون آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با برگزاری کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان، پذیرای کودکان و نوجوانان در سراسر استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذر بایجان‌غربی، کارگاه‌های حضوری تخصصی کانون که از ۳ تیر آغاز شده و تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ادامه خواهند داشت، در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق در حال برگزاری می باشند.

شایان ذکر است، کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی پذیرای علاقه‌مندان می باشند.

مخاطبان این کارگاه‌ها را علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا تشکیل می‌دهند.

کارگاه‌های تابستانی کانون آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

کارگاه‌های تابستانی کانون آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

کارگاه‌های تابستانی کانون آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =