دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و صدا و سیمای آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور در صدا و سیمای استان با مدیرکل این سازمان دیدار و گفت‌ و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با تشریح فعالیت‌های کانون در سطح کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی، آموزش غیر مستقیم را از شاخصه‌های بارز این فعالیت‌ها عنوان کرد و برنامه‌ریزی و اجرای ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، ملی و مذهبی را از زمره فعالیت‌های این مجموعه بر شمرد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین تولید محتواهای تربیتی کتاب‌محور تصریح کرد: حضور مستمر کانون استان در مناطق حاشیه‌نشین، کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی در راستای توسعه‌ی عدالت فرهنگی و زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و همواره در بطن برنامه‌های کانون استان جا خوش‌کرده است.  

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش مؤثر کتابخانه‌های سیار و پستی کانون در انتقال عدالت‌محور فرهنگ، هنر و ادب به مناطق دور دست، این کتابخانه‌ها را سفیران فرهنگی کانون در مناطق کم برخوردار استان ذکر کرد.

ناصرحجازی‌فر همچنین خواستار تولی‌گری کانون در عرصه‌ی برنامه‌های کودک صدا و سیما شد و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های کانون در تولیدمحتواهای فاخر و پخش در صدا و سیمای استان را مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =