کد خبر: 328435
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» منتشر شد

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» خاطراتی از دوران کودکی دکتر علی شریعتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب یکی از آثار مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران) است که در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

مجموعه «کودکی نامدراران» شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» خاطراتی از علی شریعتی درباره کتابخانه پدرش، ارتباطی که با پدرش داشته و فکرها خیال‌های دوران کودکی‌اش بیان می‌کند.

این کتاب به قلم پرویز امینی و تصویرگری هدی کریمی، مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونگاه) است.

در پشت جلد این کتاب درباره مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» در ۲۴ صفحه، قطع وزیری و به قیمت ۱۵هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کتاب «من علی شریعتی هستم؛ مردی از کویر» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =