کد خبر: 328861
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
بازدید 212
دیدار مدیر کل کانون البرز با خانواده‌ی شهید مدافع حرم

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز با حضور در منزل شهید محمد معافی با خانواده ی این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، عاشری در ابتدای این دیدار با اشاره به تقارن برگزاری مراسم معارفه‌اش به عنوان خادم کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت از همان روز به دنیال آن بودم تا با حضور در کنار یکی از خانوادهای عزیز شهدای مدافع حرم استان و با طلب دعای خیر از آن‌ها کار خودم را شروع کنم تا با مدد از این دعای خیر و درس همیشگی‌ای که از شهدا می‌گیرم ، نقطه ی آغاز فعالیت‌هایم را تعریف کنم.

دیدار مدیر کل کانون البرز با خانواده‌ی شهید مدافع حرم

عاشری که خود مادر چهار فرزند است در گفتگو با همسر شهید به تاثیر حضور فیزیکی پدرها در خانواده اشاره کرده و از زحمات مضاعفی که بر دوش همسران شهداست سخن گفته و افزود اگر چه تاثیر حضور معنوی شهید بزرگوار همیشه با شما عزیزان است اما قطعا جریان تربیت فرزندان بدون حضور فیزیکی پدر بسیار سخت‌تر خواهد بود و خوشحالیم که شما توانسته‌اید به خوبی از عهده‌ی این مهم بر آیید. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه تشکیلات اداری در اختیار را حاصل خون شهدا و امانتی بزرگ خواند و افزود امیدوارم تا مادامی که این مسؤولیت خطیر به ما سپرده شده است، بتوانیم خوب و صادقانه برای فرزندان ایران اسلامی و استان البرز تلاش کنیم و از هیچ خدمت صادقانه‌ای در این راه دریغ نخواهیم کرد. آرزو اسدی، همسر شهید محمد معافی نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل و همکاران کانون در منزل این شهید، خطاب به بانوان جامعه گفت امیدوارم امروز زنان و دختران قدر نعمت امنیتی را که به برکت خون شهیدان برایشان فراهم شده دانسته و با حفظ عفت و حجاب پاسدار خون شهدای گرانقدر باشند. عاشری در بخش دیگری از این دیدار ضمن اهدای هدایای فرهنگی به حنانه و ابوالفضل معافی، یادگاران این شهید گرانقدر آن‌ها را به عضویت افتخاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آورده و ابراز امیدواری کرد که حضور این عزیزان باعث رزق معنوی در مراکز کانون شود.

دیدار مدیر کل کانون البرز با خانواده‌ی شهید مدافع حرم

دیدار مدیر کل کانون البرز با خانواده‌ی شهید مدافع حرم

همکاران کانون و همسر شهید در ادامه با اشاره به حادثه‌ی تروریستی شاهچراغ، این حادثه را محکوم کرده و برای شهدای این حادثه و تمام شهدای اسلام آرزوی علو درجات کردند. گفتنی است شهید محمد معافی" با نام جهادی "صابر" متولد سال ۱۳۶۱ در شهر نکا و اولین فرزند خانواده و ساکن کرج بود. ایشان به عنوان فرمانده ی نخبه در جنگ ۳۳ روزه لبنان هم حضور داشتند؛ شهید معافی سال ۹۶ در البوکمال دیرالزور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

دیدار مدیر کل کانون البرز با خانواده‌ی شهید مدافع حرم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =