برگزاری هشتمین نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد

هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲، با حضور اعضای شورای فرهنگی و با هدف برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های پیش رو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان، با حضور اعضا و با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های پیش رو و فعالیت‌های تابستانی برگزار شد .
کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون استان، با تشکر از زحمات مربیان در فعالیت‌های تابستانی گفت:با توجه به در پیش‌روی بودن اربعین انتظار می رود مراکز فرهنگی هنری برنامه‌های خود را برای این رویداد بزرگ فرهنگی مذهبی آماده کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت سرود باید بصورت جدی‌تر پیگیری شود که در این راستا مقرر شد جلساتی با حضور متولیان این حوزه در کانون پرورش فکری استان برگزار شود.

اخلاقی‌نیا به ابلاغیه ستاد امر به معروف‌و نهی‌از منکر در خصوص حجاب و عفاف اشاره کرد و ابراز داشت: انتظار می‌رود مربیان کانون پرورش فکری و مدرسان کانون زبان استان در فضای صمیمانه مباحث مربوط به حجاب و رعایت پوشش مناسب را برای کودکان و نوجوانان تبیین کنند. 

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد به نحوه فعالیت‌های تابستانی استان بر اساس شیوه نامه ارسالی از معاونت فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  با شعار ایمان، امید و دانایی در ۲۰ مرکز فرهنگی هنری استان در حال برگزاری است. 

گزارش کارشناس فرهنگی از وضعیت آخرین ثبت کتاب در مراکز ، گزارش مسئول انجمن قصه‌گویی از آخرین فعالیت‌های جشنواره قصه‌گویی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =