برای داشتن کودکان کتابخوان باید روی مادران و معلمان سرمایه‌گذاری کرد  

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز  در بازدید از فعالیت‌های مرکز شماره ۲ کانون کرج  بر تدارک فعالیت‌های مناسب برای مادران و معلمان به منظور کتابخوان شدن کودکان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری در  این بازدید که  شامگاه روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد، ضمن اشاره به اهمیت علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به مطالعه بر ضرورت تشکیل کارگاه‌های مناسب در این زمینه برای مادران و معلمان تاکید کرد.

میترا فرهادیان مسؤول مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری مرکز به ویژه فعالیت‌های مرتبط با کتاب و کتابخوانی از مشکلات عمرانی موجود سخن گفت.

همچنین در این دیدار مقرر شد که  میترا فرهادیان که از مسؤولان با سابقه‌ی کانون استان است و سال‌ها تجربه‌ی کار با کودکان و نوجوانان و پژوهش و مطالعه در حوزه‌ی کتابخوانی را داشته، کارگاه مهارت مطالعه را طراحی و در قالب یک طرح مدون اجرا کند.

عاشری قرار شد در مکاتبه‌ای مشکلات عمرانی مرکز را نیز با شهرداری منطقه مطرح و در جهت رفع آن‌ها اقدام کند.

برای داشتن کودکان کتابخوان باید روی مادران و معلمان سرمایه‌گذاری کرد  

مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در شهر کرج و منطقه‌ی شاهین ویلا واقع شده و به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =