پنجاه و ششمین جلسه انجمن عکاسان نوجوان استان همدان برگزار شد

پنجاه و ششمین جلسه انجمن عکاسان نوجوان کانون استان همدان به مناسبت روز جهانی عکاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانونی پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پنجاه و ششمین جلسه انجمن عکاسان نوجوان استان همدان به مناسبت روز جهانی عکاسی برگزار شد.

این انجمن با موضوع گفتگوی صمیمانه اعضای انجمن، مربیان عکاسی استان و کارشناس هنری کانون همدان اجرا شد و اعضا مطالبی درباره عکاسی و انجمن عکاسی بیان کردند.

در این جلسه نماینده انجمن عکاسی و کارشناس هنری کانون همدان ضمن تبریک روز جهان عکاسی با اشاره به جشنواره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی گفت: این جشنواره در همدان برگزار می‌شود و شما عکاسان باید با شرکت در بخش عکاسی هنر خود را به نمایش بگذارید و به معرفی هر چه بیشتر همدان بپردازید.

لیلا سادات خوانساری با اشاره به اینکه انجمن عکاسان همدان حدود ۲۵ نفر عضو دارد، افزود: ۶ کارگاه عکاسی و ۶ مربی تخصصی عکاسی در استان داریم و این کارگاه‌ها در مراکز همدان، شیرین سو و اسدآباد تشکیل می‌شوند.

وی به تشکیل این انجمن در سال 99 با محوریت خلاقیت در عکاسی اشاره و خاطرنشان کرد: همیشه گفته شده که برای عکاسی نیاز به تکنولوژی پیشرفته نیست بله این مهارت در نگاه عکاس است که عکسهای زیبایی را ثبت می‌کند پس باید این نگاه را زیبا کرد.

در پایان هر یک از اعضا در مورد عکاسی و برگزاری جلسات مستمر انجمن عکاسی مطالبی را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =