کد خبر: 329234
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
بازدید 251
اعضای کانون کرمان در بخش نقاشی طرح ملی «ماه، یار زمین» درخشیدند

چهار عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کود کان و نوجوانان شهر کرمان در بخش نقاشی دومین دوره طرح ملی «ماه، یار زمین» رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محمدحسن هاشمی نژاد و یگانه اشرف گنجویی ۱۲هر دو ساله و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک کرمان به ترتیب رتبه اول و سوم بخش نقاشی دومین دوره طرح ملی «ماه، یار زمین» را در گروه سنی خودشان کسب کردند.

همچنین، علی مومن‌زاده و نازنین‌زینب خواجویی نیز هر دو ۸ ساله و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون شهر کرمان به ترتیب رتبه اول و دوم را در این مسابقه به دست آوردند.

بنابر این خبر، فراخوان طرح ملی «ماه، یار زمین» از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال از سوی سازمان جوانان هلال احمر و با مشارکت معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی و با هدف توسعه روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان با محوریت محیط زیست منتشر شد و علاقه‌مندان می‌بایست ابتدا یک مسئله مرتبط با محیط زیست را مطرح و سپس برای آن راه‌حل مناسب یافته و با شیوه‌ای خلاقانه و هنرمندانه این اتفاق را بیان می‌کردند.

هدایت و راهنمایی محمدحسن هاشمی‌نژاد، یگانه اشرف‌گنجویی و علی مومن‌زاده را سفانه اسکندری و نازنین‌زینب خواجویی را حمیده قاضی‌زاده مربیان آفرینش‌های هنری استان برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =