کارگاه‌های رایگان آموزشی ویژه‌ی مادران در کانون البرز

مدیرکل کانون البرز از شروع به کار  برنامه‌های آموزشی رایگان برای والدین به ویژه مادران همزمان با هفته‌ی دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، زینب عاشری، ضمن اعلام این خبر افزود همانگونه که در  سخنان مسوولان ارشد کانون کشور تاکید شده و ما نیر در جلسات ویژه‌ی برگزار شده با فعالان فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان بارها بر این موضوع تاکید کردبم، تصمیم بر آن شد تا هر چه بیش‌تر از پیش حضور خانواده‌ها به ویژه مادران را در مراکز کانون داشته و ضمن استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های آنان، دوره‌های ویژه‌ای را برای بهبود هر چه بهتر رابطه‌ی والد و فرزند اجرا کنیم.

مدیر کل کانون البرز ادامه داد بنابراین این دوره‌ها را از پنجشنبه ۲ شهریور، همزمان با آغاز هفته‌ی دولت،   با حضور علاقه‌مندان به حوزه‌ی قصه‌گویی آغاز کردیم و لیلی همتی، مربی مسوول مرکز شماره ۳ کانون کرج و از قصه‌گویان برتر کانون استان، کارگاهی با موضوع قصه‌گویی را برای والدین برگزار کرد.

کارگاه‌های رایگان آموزشی ویژه‌ی مادران در کانون البرز

عاشری همچنین گفت این کارگاه هر هفته پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در مرکز شماره ۳ کانون کرج در گلشهر ویلا بلوار مصطفی خمینی جنب بوستان پدر برگزار خواهد شد و مادران علاقه‌مند با حضور در این کارگاه با شیوه‌های انتخاب و پرداخت قصه و قصه‌گویی آشنا خواهند شد؛ علاوه بر این همه‌ی این عزیزان می‌توانند در مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کنند.

کارگاه‌های رایگان آموزشی ویژه‌ی مادران در کانون البرز

دوشنبه‌های مادرانه

این مقام مسوول همچنین گفت دیگر کارگاهی که برای مادران برنامه‌ریزی کرده‌ایم کارگاه کتابخوانی مادران است و از روز دوشنبه ۶ شهریور ساعت ۱۷ مادران عزیز می‌توانند با مراجعه به مرکز شماره ۳ کانون کرج، علاوه بر حضور در برنامه‌ی کتابخوانی دورهمی، از کارگاه رایگان مشاوره‌ی کودک نیز بهره‌مند شوند.

کارگاه‌های رایگان آموزشی ویژه‌ی مادران در کانون البرز

عاشری از برگزاری کارگاه همزمان برای کودکان در این برنامه‌ها نیز خبر داد و گفت مربیان فرهنگی، هنری نیز تلاش می‌کنند تا کارگاه‌های جذابی را برای کودکان اجرا کنند.

گفتنی است تمامی این برنامه‌ها به شکل مستمر  و با حضور متخصصان هر حوزه، در  دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد و والدین نیز می‌توانند در پیشنهاد زمان کارگاه در ایام مدارس نیز مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =