کد خبر: 329732
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
بازدید 1449
برنامه کودکان حسینی به مناسبت اربعین برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی مرکز فرهنگی- هنری شهر سامن در برنامه‌ای مشترک با   کتابخانه توحید شهر سامن مراسمی با عنوان کودکان حسینی برای کودکان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی مرکز فرهنگی- هنری شهر سامن در برنامه‌ای مشترک با   کتابخانه توحید شهر سامن مراسمی با عنوان کودکان حسینی برای کودکان برگزار کردند.

مدیر مرکز فرهنگی هنری شهر سامن گفت: تربیت  حسینی  و  مذهبی  نجات بخش  روح انسان است و کودکان نیاز دارند با امام  حسین انس بیشتری بگیرند.

فاطمه موسوی با بیان این که این  برنامه با حضور 25  کودک برگزار شده است، اظهار کرد: مفاهیم دینی و مذهبی باید با زبان هنر برای کودکان بازگو شود مانند قصه، نقاشی، شعر و ... و مربیان کانون در این امر موفق هستند.

برنامه کودکان حسینی به مناسبت اربعین برگزار شد

وی افزود: در این مراسم ما برای کودکان واقعه عاشورا و اربعین حسینی را به صورت قصه تعریف کردیم و از آنها خواستیم برداشت خود را نقاشی کنند.

موسوی گفت:‌ این کودکان بر روی پارچه موضوعاتی چون عاشورا، اربعین، عزاداری برای امام حسین علیه السلام را نقاشی کردند و در پایان از بهترین نقاشی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =