کد خبر: 330061
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
دیدار معاون  تولید کانون پرورش فکری و فرماندار پیرانشهر

محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در فرمانداری پیرانشهر با خضر کاک درویشی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، معاون تولید کانون در این دیدار که مدیرکل کانون استان نیز وی را همراهی می‌کرد، حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را از موکب‌های فرهنگی کانون در ایام اربعین قابل تقدیر و نقش این حمایت‌ها را در بهبود کیفیت ارائه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان قابل توجه عنوان کرد.

کریمی صارمی از آمادگی کانون برای توسعه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین پیرانشهر در صورت تمهید بسترهای لازم از سوی مسئولان منطقه‌ای و شهرستانی خبر داد.

فرماندار پیرانشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برپایی موکب فرهنگی کانون در پیرانشهر و استقرار تماشاخانه سیار در مرز تمرچین خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری استان، امسال برای دومین سال متوالی پای کار است و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را به فراخور ایام برای کودکان و نوجوانان زائر اربعین امام حسین علیه السلام طرح ریزی و اجرایی کرده است.

کاک درویشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرانشهر را مرکز فرهنگی فعال با تأثیرگذاری قابل توجه در فرهنگ حوزه‌ی کودک و نوجوان بر شمرد و درخشش کودکان و نوجوانان پیرانشهری را با کسب عناوین بین المللی در طی سال‌های اخیر بیانگر توانمندی مربیان کانون ذکر کرد.

دیدار معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و فرماندار پیرانشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =