کد خبر: 330222
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
برگزاری جلسه شورای راهبردی امورفرهنگی دفاع مقدس در خوزستان

جلسه شورای راهبردی امور فرهنگی هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نمایندگان حوزه هنری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، جلسه شورای راهبردی امور فرهنگی هفته دفاع مقدس دوشنبه ۲۰ شهریورماه با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان،  «حبیب آل‌کرد»  سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نمایندگان حوزه هنری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه به اهمیت و ضرورت پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر در حوزه دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: امروزه با توجه به نقشه پلید دشمنان، قشر کودک و نوجوان و به خصوص دختران جوان ما باید بیشترین مخاطب برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس باشند.

وی افزود: برای اولین بار هفته‌ها قبل از آغاز هفته دفاع مقدس جلسات هم اندیشی و تخصصی خود در این حوزه را برگزار کردیم که خروجی آن تهیه یک تقویم فرهنگی مناسب و استانی برای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت حماسه و جهاد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مردمی بودن و استفاده از زبان هنر مهمترین شاخصه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان هستند که البته با خلاقیت و به دور از کلیشه برنامه ریزی شده اند و در این مسیر نیاز به همکاری همه جانبه همه دستگاه های فرهنگی استان داریم تا بتوانیم مخاطب جوان امروز را در این حوزه به اقناع برسانیم.

مدیران کل و کارشناسان حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات راهبردی خود را جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس ارائه دادند و خواستار توجه به کودکان، فضای مجازی و اصحاب رسانه و هنر در این حوزه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =