کد خبر: 330255
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
بازدید 193
نشست خودحفاظتی در اداره‌کل کانون کرمان برگزار شد

نشست خودحفاظتی در دفاع از وطن با حضور سرهنگ ارجمند، سرپرست و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نشست خودحفاظتی در دفاع از وطن با حضور سرهنگ ارجمند فرمانده حوزه بسیج ادارات‌کل شهید بهشتی، اکبر خدادادی سرپرست کانون کرمان و کارکنان اداره‌کل ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد.

بنابر این خبر، خدادادی بیان کرد: هر جا سخن از امنیت و حفاظت می‌شود یاد و خاطره شهدایی تازه می‌شود که با جان‌فشانی‌های خود امنیت و آرامش را برای جامعه اسلامی ما به ارمغان آوردند.
 وی با تاکید بر این مهم که باید آموزش‌های روزآمد در زمینه امنیت جدی گرفته شود و هم از قبل برنامه‌ریزی شود توجه به پدافند غیرعامل را از  فاکتورهای مهم موفقیت یک سازمان خواند. 
خدادادی گفت: با توجه به ماهیت وجودی کانون پرورش فکری در توجه به‌ امنیت باید هم بعد سخت‌افزاری و هم بعد نرم‌افزاری  مورد توجه قرار گیرد. 
وی تصریح کرد به طور مثال توانمندسازی نوجوان با استفاده از بیان هنرمندانه نوعی کار نرم‌افزاری و  توجه به امنیت فیزیکی و تقسیم کار در حوادث از مصادیق کار سخت افزاری است.

در این نشست مراحل مدیریت بحران از سوی کارشناسان مهمان نشست با تقسیم‌بندی مراحل آن به پیش از بحران، هنگام بحران و پس از آن مطرح و پیرامون اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم توضیح داده شد.

نشست خودحفاظتی در اداره‌کل کانون کرمان برگزار شد

نشست خودحفاظتی در اداره‌کل کانون کرمان برگزار شد

نشست خودحفاظتی در اداره‌کل کانون کرمان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =