کد خبر: 330721
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
بازدید 2016
3 عضو کانون همدان برگزیده جشنواره فانوس شدند

3 عضو کانون همدان در هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در بخش‌های تئاتر صحنه و نقاشی برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در استان همدان با حضور مسئولان استانی در مجتمع شهید آوینی برگزار شد. 

همدان در سومین سال متوالی مرحله استانی این جشنواره را برگزار کرد این در حالی است که در این سه دوره استان همدان به عنوان استان نمونه در برگزاری جشنواره به همراه تولید آثار با کیفیت دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفته است. 

۲۳۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و افراد در پنج بخش به رقابت پرداختند و آثار منتخب به مرحله کشوری که ۲۶ مهرماه در تبریز برگزار می‌شود ارسال می‌شوند.

3 عضو کانون همدان برگزیده جشنواره فانوس شدند

این جشنواره در ۱۹ بخش هنری اعم از هنرهای نمایشی، فیلم‌های آثار نمایشی، متن‌ نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی برگزار شد.

بخش‌های مختلف جشنواره همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم آرمان‌های دفاع مقدس و سنگر جهاد تبیین است.

داوران این مرحله از جشنواره آقایان «اکبر تراب‌پور»، «حسن رابطی»، «حسین اسفندیاری»، «محمد هادی خوش کلام»، «لیلا سادات خوانساری» و «کبری یوسفی» بودند.

آثار سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری استان همدان در بخش ویژه دانش‌آموزی از برگزیدگان این دوره از جشنواره فانوس شدند.

3 عضو کانون همدان برگزیده جشنواره فانوس شدند

«آوین عطایی» در بخش تئاتر صحنه‌ای با نام اثر «سرباز،وطن» عنوان اثر شایسته،  طناز حسنوند عضو مرکز فرهنگی- هنری نهاوند شماره یک در بخش نقاشی دانش‌آموزی با نام اثر «غروب سرخ» عنوان اثر شایسته و پارسا زیوری دیگر عضو کانون در بخش نقاشی دانش‌آموزی با نام اثر «شهید» عنوان نخست و کسب تندیس جشنواره را در هفتمین جشنواره هنری فانوس از آن خود کردند.

همچنین خانم شهرزاد بیاتی مربی نقاشی کانون پرورش فکری در بخش نقاشی با نام اثر «انتظار» عنوان اثر شایسته در هفتمین جشنواره هنری فانوس را از آن خود کرد.

گفتنی است «لیلا سادات خوانساری» کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان داور این دوره از هفتمین جشنواره هنری فانوس بوده است.

در برگزاری این دوره از جشنواره فانوس، کانون پرورش فکری تعداد 200 جلد کتاب با عنوان «باغ کیانوش» که در مورد دفاع مقدس است را به میهمانان حاضر در جلسه اهدا کرد.

3 عضو کانون همدان برگزیده جشنواره فانوس شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =