کد خبر: 330915
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
بزرگداشت روز مولانا در کانون پرورش فکری مرکز بندر خمیر

کانون پرورش فکری و نوجوانان بندرخمیر با همکاری مرکز سیپا همنشینی ویژه بزرگداشت روز مولانا را با حضور علاقمندان به شعر و ادب فارسی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، طیبه غلامزاده مسئول مرکز کانون پرورش فکری بندرخمیر گفت: این مراسم پذیرای مهمانانی از جمله اسدالله نوروزی استاد دانشگاه هرمزگان بود که سخنان روشنگرانه ای در باب شعر و ادبیات فارسی ارائه کردند و همچنین سید عبدالجلیل قتالی از نویسندگان نام آشنای شهرستان و علی آموخته نژاد در کنار دیگر نویسندگان و شاعران توانمند شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

وی تشریح کرد: در این همنشینی، شرکت کنندگان در مورد اهمیت تکریم و استقبال از شعر و ادب فارسی به بحث و گفتگو پرداختند. آنها به شخصیت مولوی پرداخته و داستان ها و اشعار الهام بخش او را بررسی کردند.

بزرگداشت روز مولانا در کانون پرورش فکری مرکز بندر خمیر

علاوه بر این، گروهی از اعضای کودک و نوجوان با استعداد، به شعرخوانی پرداخته و شور و شوق نوجوانانی را به آن افزودند.

این مراسم با گفتگوی روشنگرانه درباره شگفتی های ادبیات کهن به پایان رسید. اولین مرکز سیپا جنوب کشور در شهر تالابی بندرخمیر با حضور مقامات کشوری واستانی افتتاح شد که در حاشیه روز جهانی تالاب با حضور مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان این مرکز راه اندازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =