تماشاخانه سیار؛ ارمغان هفته ملی کودک کانون برای بچه‌های استان قزوین

با هماهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کو.دکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت هفته ملی کودک تماشاخانه سیار کانون مهمان بچه‌های استان قزوین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته ملی کودک از ۱۷ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۲، تماشاخانه سیار کانون برای بچه‌های استان قزوین برنامه اجرا می‌کند.

با هماهنگی کانون استان قزوین این تماشاخانه طی سه روز اجرای برنامه، فرصت بهره‌مندی بچه‌های سراسر استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را از برنامه‌های نمایشی کانون فراهم می‌آورد.

در روز ۱۷ مهر تریلی نمایش سیار کانون با حضور در بویین‌زهرا، دانسفهان و شال، ۱۸ مهر با حضور در تاکستان، اقبالیه و محمدیه و ۱۹ مهر در الوند، مهرگان و آبیک برنامه اجرا می‌کند.

اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیر محمد انصافی، مسابقه و قصه‌‍‌‎گویی مربیان کانون از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

گفتنی‌ست شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =