تماشاخانه سیار کانون مهمان نگاه مشتاق بچه‌های استان قزوین

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین روز حضورش در استان قزوین برای بچه‌های تاکستان، اقبالیه، محمدیه و قزوین نمایش اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته ملی کودک در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ چهار اجرای پر استقبال را در استان قزوین تجربه کرد.

این تریلی نمایش سیار با حضور در بوستان لاله تاکستان، بوستان ولایت اقبالیه، روبروی شهرداری محمدیه  و مرکز فرهنگی و هنری مجتمع  یک نمایش عروسکی آهنگین را اجرا کرد.

اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیر محمد انصافی، پخش آثار پویانمایی کانون، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون، مسابقه و قصه‌‍‌گویی مربیان از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

در اجرای این برنامه در شهرستان تاکستان بیش از هزار کودک  و نوجوان دختر و پسر حضور داشتند. رئیس آموزش و پرورش این شهرستان و دیگر مسئولان از مهمانان دیگر این برنامه بودند.

در شهر محمدیه این نمایش با همراهی مسئولان شهری، نیروی انتظامی ، بسیج وکادردرمان هلال احمر در بوستان ولایت (تپه باستانی ) با حضور پرشور دانش آموزان و خانواده‌ها همراه بود.

اجرای این برنامه در حیاط مجتمع کانون استان قزوین که با حضور سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین  اجرا شد نیز با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شد.

این نمایش با بازیگری محسن قصری و عروسک گردانی زهره قاسمی، ایرج صادقی، سجاد بهره‌مند و آرزوصدری اجرا می‌شود.

طراحی، ساخت عروسک و سرپرستی گروه را هم زهرا مریدی بر عهده دارد و آهنگسازی آن را محمدامیر ارجمند انجام داده است.

این نمایش شاد آهنگین درباره چوپان جوانی است که دیگرعلاقه‌ای به شغل و گله گوسفندانش ندارد و آرزو می‌کند دیگر چوپان نباشد. برآورده‌شدن آرزوی وی با ماجراهای تازه‌ای همراه می‌شود...

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

گفتنی‌ست شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری می‌کنند.

تماشاخانه سیار کانون مهمان نگاه مشتاق بچه‌های استان قزوین

تماشاخانه سیار کانون مهمان نگاه مشتاق بچه‌های استان قزوین

تماشاخانه سیار کانون مهمان نگاه مشتاق بچه‌های استان قزوین

تماشاخانه سیار کانون مهمان نگاه مشتاق بچه‌های استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =