تماشاخانه سیار کانون به همدان می‌آید

در هفته ملی کودک تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به همدان می۰۰ ‌آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با هفته ملی کودک و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان از 20 تا 24 مهرماه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همدان می آید.

تریلی نمایش سیار روز پنج شنبه به روستای پهنه بر از توابع شهرستان بهار خواهد رسید و نمایش عروسکی آهنگین را اجرا خواهد کرد.

تریلی سیار روز جمعه در نوبت صبح ساعت 10 تا 12 و بعدازظهر در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ساعت 3 تا 5 حضور خواهد داشت و به اجرای نمایش عروسکی خواهد پرداخت.

همچنین در روز شنبه تاریخ 22 مهرماه در روستای قایش در شهرستان رزن در نوبت صبح ودر شهر دمق در نوبت بعدازظهر اجرا خواهد داشت.

روز یکشنبه تاریخ 23 مهرماه در نوبت صبح به قهاوند خواهد رفت و در نوبت بعدازظهر در شهرستان فامنین اجرا خواهد داشت.

روز دوشنبه تاریخ 24 مهرماه در نوبت صبح در شهرستان اسدآباد اجرا خواهد داشت و در نوبت بعدازظهر به شهر لالجین خواهد رفت و نمایش عروسکی خود را در شهر جهانی سفال اجرا خواهد کرد.

اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیر محمد انصافی، پخش آثار پویانمایی کانون، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون، مسابقه و قصه‌‍‌‎گویی مربیان از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

این نمایش با بازیگری محسن قصری و عروسک گردانی زهره قاسمی، ایرج صادقی، سجاد بهره‌مند و آرزوصدری اجرا می‌شود.

طراحی، ساخت عروسک و سرپرستی گروه را هم زهرا مریدی بر عهده دارد و آهنگسازی آن را محمدامیر ارجمند انجام داده است.

این نمایش شاد آهنگین درباره چوپان جوانی است که دیگرعلاقه‌ای به شغل و گله گوسفندانش ندارد و آرزو می‌کند دیگر چوپان نباشد. برآورده‌شدن آرزوی وی با ماجراهای تازه‌ای همراه می‌شود...

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =