کتابخانه های پستی وسیار هرمزگان با شعار(کودکی بهتر، زندگی بهتر ) به استقبال کودکان ونوجوانان رفتند

اعضا کودک و نوجوان کتابخانه های پستی و سیار استان هرمزگان در هفته ملی کودک از برنامه های شاد بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،ناهیدپذیرایی کارشناس فرهنگی استان گفت: در طول این هفته کتابخانه های سیار و پستی هر کدام با برنامه هایی جذاب ، شادی و امید آفرینی را بین کودکان انتشار دادند .کتابخانه پستی به مناسبت تبریک این هفته با ساخت کارت پستال های رنگی کتابهای خود را در قالب امانت راهی خانه های کودکان ونوجوانان کرد و کتابخانه سیار با ویژه برنامه شاد شامل قصه گویی ، بازی سرگرمی ، مسابقه ، معرفی خلاق کتاب ؛میزبان کودکان روستا شد.

کارشناس فرهنگی گفت : مطابق برنامه ریزی شش ماهه دوم سال ، فعالیت ها برای آغاز مهر و فصل بازگشایی مدارس به گونه ای برنامه ریزی شده است که کتابخانه ها در هفته ملی کودک ، اعضا جدیدی را به چرخه عضویت کتابخانه های پستی و سیار اضافه کرده و به فعالیت برای این کودکان بپردازند. در فعالیت های شش ماهه دوم سال به کتاب هایی با محوریت ادبیات کهن توجه ویژه می شود و در فعالیت هایی مانند قصه گویی ، روخوانی ، مسابقه ، با محتوایی مناسب ، عمیق به ادبیات کهن پرداخته می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه ها در راستای اهداف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و با هدف تحقق عدالت اجتماعی در جهت اجرای برنامه های شاد برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شد.

کتابخانه های پستی وسیار هرمزگان با شعار(حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی ) به استقبال کودکان ونوجوانان رفتند

پذیرایی در پایان عنوان کرد: در این هفته با توجه به اهمیت کتاب و کتاب خوانی ، و درخواست مدیران مدارس روستایی ، کتاب هایی با محتوای مناسب به مدارس اهدا شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =