دیدار مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با  فرماندارشهرستان بندر لنگه

مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با هفته ملی کودک با حضور در فرمانداری شهرستان بندرلنگه با فواد مراد زاده فرماندار و مهدی صابری معاون سیاسی فرماندار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، در این دیدار هر یک از اعضا دغدغه ها و  مسایل و مشکلات شهرستان  را بیان نمودند و خواستار تحقق آن شدند.

همچنین در این نشست به لزوم توجه بیشتربه  مسایل فرهنگی و هنری ،  گسترش فضای کانون  ، احداث کانون زبان ایران ، سینما و پارک کودک و راه اندازی تریلی سیار روستایی تاکید شد .

فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندر لنگه با ابراز خوشحالی از حضور کودکان و نوجوانان در محل فرمانداری آنان را سرمایه‌های آینده میهن اسلامی عنوان کرد و از خدمات و فعالیت‌های کانون در این زمینه قدردانی کرد.

فرماندار در این دیدار گفت  : از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان, سال گذشته مبلغی به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  شهرستان اختصاص یافت و امسال نیز به اعتبارات آن توجه می شود.

تخصیص اعتبار لازم به کانون پرورش فکری جهت ایجاد سالن ویژه کودکان و نوجوانان و توسعه فضای فرهنگی هنری از مهم ترین موارد مطرح شده در این نشست بود .

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از اعضای منتخب  کانون پرورش فکری تقدیر شد.

دیدار مربیان و تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با  فرماندارشهرستان بندر لنگه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =