کد خبر: 331634
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
حضور مدیرکل کانون هرمزگان در ویژه برنامه رادیویی «مردم و مسئولان»

مدیرکل کانون هرمزگان به مناسبت هفته ملی کودک در برنامه رادیویی رسانه استانی «مردم و مسئولان» به تشریح فعالیت های کانون پرداخت و به سوالات مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان با حضور در ویژه برنامه «مردم و مسئولان» در رسانه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت.
در ابتدای این برنامه پشتکوهی ضمن معرفی پیشینه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به تشریح برنامه های کانون در هفته ملی کودک پرداخت.
اکران فیلم بچه زرنگ، نشست ادبی صدای پای آب، دیدار با خانواده و فرزند شهید، ویژه برنامه روز جهانی کودک، نشست با اعضای نوجوان، کاشت نهال در مرکز شماره ۳ بندرعباس، حضور پیک امید در روستاها، اهدای کتاب، نشست با اعضای مکاتبه ای در رودان روستان جغین، نشست آموزشی والد آگاه، رویداد بازی های رایانه ای در کانون اصلاح و تربیت و آموزش ده زبان زنده دنیا در کانون زبان ایران و ... از جمله برنامه های اعلام شده در این برنامه بود.
در ادامه مردم با تماس با رادیو در برنامه «مردم و مسئولان» سوالات خود را در خصوص خدمت رسانی کانون پرورش فکری در روستاها از مدیرکل کانون پرسش کردند.
مدیرکل کانون هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از دغدغه مردم از بهره گیری خدمات کانون پرورش فکری در روستاها گفت: با پیگیری های انجام شده در صدد هستیم کتابخانه سیار روستایی را در همه مناطق استان راه اندازی کنیم و در همین راستا کتابخانه سیار لیردف شهرستان جاسک در هفته ملی کودک راه اندازی شد و کودکان ونوجوانان شهرستان جاسک بخش لیردف هم اکنون می توانند از خدمات کانون پرورش فکری بهره مند شوند.
گفتنی است، برنامه مردم و مسئولان به صورت زنده و مدت ۵۰ دقیقه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری در رسانه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =