معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از حمایت کودکان ونوجوانان ایرانی از کودکان فلسطینی سخن گفت

اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در هفته ملی کودک در نشستی صمیمانه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و مدیرکل کانون به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت هفته ملی کودک اعضای کودک ونوجوان مراکز سراسر استان هرمزگان به صورت حضوری و مجازی با مدیرکل کانون هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل به گفتگو نشستند.
احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صورت مجازی میهمان ویژه این نشست بود و با اعضای کانون به گفتگو کرد.
کامرانی ضمن تبریک هفته ملی کودک به اعضای کانون گفت: ما به کودکان ونوجوانان امروز افتخار می کنبم و آینده کشور متعلق به همه کودکان ونوجوانان است.
وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که امروز در دنیا برای کودکان به ویژه کودکان فلسطینی در حال اتفاق است گفت: چه ظلمی در حق کودکان ونوجوانان در برخی از کشورها از جمله فلسطین در حال وقوع است و چه مظلومیتی این کودکان دارند.

نشست صمیمانه اعضای کانون با مدیرکل کانون هرمزگان در هفته ملی کودک
کامرانی افزود: شما کودکان و نوجوانان ایران حامی مظلومین بودید و هستید و ما باید خودمان را آماده کارهای بزرگ کنیم و برای این کار توقع ما از شما این است که درس هایتان را خوب بخوانید تلاش و کوشش کنید که همچون انسانهای بزرگی چون امام خمینی(ره)، ابن سینا، خوارزمی و شهید سلیمانی ها کارهای بزرگی را انجام دهید.
وی از کودکان ونوجوانان حاضر در این نشست خواست احترام به پدر ومادر، قدردانی از نعمت ها، بخشش و تلاش و کوشش را سر لوحه کار خود قرار دهند زیرا امروز و آینده متعلق به کودکان و نوجوانان است.
در ادامه پروین پشتکوهی با کودکان ونوجوانان در نشست گفتگو کرد و گفت:شما کودکان ونوجوانان فرهیخته پرتلاش کانون جز افراد دغدغه مند نسبت به اطراف واطرافیان خود هستید ما در صورتی می توانیم آینده خوبی را برای خود و دیگران بسازیم که توانمندی و مهارت خود را تقویت کرده و استعداد های خود را بشناسیم.
وی با اشاره به اینکه هر انسانی نقطه ضعف و قوت دارد گفت: ماباید نقاط ضعف خود را کاهش و نقاط قوت خود را اقزایش دهیم برای این کار درس هایتان را خوب بخوانید در کنار درس خواندن مطالعه خود را افزایش دهید زیرا مطالعه باعث کسب دانش و تجربه می شود.
وی افزود:برای رسیدن به خواسته های خود بسیار مطالعه، گفتگو، تحقیق و پژوهش، تفکر و تلاش و کوشش کنید تا در هر شغل و جایگاهی در آینده فردی موفق و دانا باشید.
وی با اشاره به اینکه بهترین روزهای زندگی دوران نوجوانی است آن را دوران هیجان و شکوفایی دانست و گفت: این هیجان را با انتخاب هنر پیدا کنید و برای آن هنر تلاش کنید.
وی همچنین به برگزاری جلسات بحث آزاد در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان ویژه نوجوانان تاکید بسیار نمود.

نشست صمیمانه اعضای کانون با مدیرکل کانون هرمزگان در هفته ملی کودک
در این نشست کودکان ونوجوانان ضمن قدردانی از مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، خواسته ها و نیاز های خود را در مراکز کانون اعلام نمودند.
گفتنی است، این نشست روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۰صبح با حضور مدیرکل و اعضای مراکز کانون استان هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =