کد خبر: 331745
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بازدید 814
پرواز بادبادک‌ها در آسمان شهر قروه‌درگزین

به مناسبت هفته ملی کودک مرکز فرهنگی -هنری قروه‌درگزین برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را برای کودکان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت هفته ملی کودک مرکز فرهنگی هنری قروه‌درگزین برنامه جشن پرواز بادبادک‌ها را برگزار کرد.

 این برنامه  با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی همچنین ایجاد فضایی مناسب برای تعامل بیشتر کودکان با والدین به اجرا درآمد، تا کودکان و والدین بتوانند لحظاتی در کنار هم به بازی و سرگرمی بپردازند.

پرواز بادبادک‌ها در آسمان شهر قروه‌درگزین

در این جشن مسولان شهرستان همراه با کارکنان خود و خانواده در کنار کودکان به منظور گرامیداشت هفته کودک  حضور داشتند.

اداره بهداشت، هلال احمر، آموزش و پرورش ، شهرداری و شورای شهر ، محیط زیست، بسیج و نیروی انتظامی بهزیستی و ... از جمله ی مهمانان این برنامه بودند.

در این برنامه بیش از 200 کودک همراه با والدین خود  با ساخت بادبادک های دست ساز حضور یافتند و بادبادک‌های شادی  را در حالیکه آرزوهای کودکانه خود را روی آنها نوشته بودند  به پرواز درآوردند.

پرواز بادبادک‌ها در آسمان شهر قروه‌درگزین

جنگ شادی، اجرای بازی‌ها و همخوانی ترانه های کودکانه، اجرای مسابقات شاد  ویژه کودکان و والدین، غرفه نقاشی چهره  کودکان از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

از دیدنی‌های این برنامه حضور کارشناسان آموزشی  شبکه بهداشت شهرستان درگزین با بادبادک‌های مزین به پیام‌های مثبت تربیتی  ویژه پدران و مادران در راستای فرزندپروری بودکه این بادبادکها به کودکان شرکت کننده در جشن هدیه شد و به پرواز درآمد.

پرواز بادبادک‌ها در آسمان شهر قروه‌درگزین

خوانش بیانیه روز جهانی کودک و اعلام همبستگی کودکان با کودکان سراسر دنیا از دیگر برنامه‌های این جشن بود. در پایان به ۱۰ نفر  از کسانی که بادبادک‌های آنها خلاقانه و زیبا طراحی دشه بود هدایایی داده شد.

ناگفته نماند این برنامه با همکاری و پشتیبانی شهرداری و شورای شهر قروه‌درگزین، محیط زیست، آموزش و پرورش و بخشداری توسط کانون پرورش فکری مرکز قروه برگزار شد.

پرواز بادبادک‌ها در آسمان شهر قروه‌درگزین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =