برپایی جشن بزرگ مردمی هفته ملی کودک در پارک ملت شهرکرد

همزمان با هفته ملی کودک جشن بزرگ مردمی استان چهارمحال و بختیاری با حضورهزاران کودک و خانواده در پارک ملت شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، در این آیین که با حضور هزاران نفر از کودکان، خانواده ها و اولیا تربیتی در پارک ملت شهرکرد به اجرا در آمد، علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد ومفرح، نمایشگاهی از دست آوردهای کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برپا شد .

بنا براین گزارش ، در این نمایشگاه دستگاه های فرهنگی -اداری عضو کارگروه هفته ی ملی کودک استان از جمله: شهرداری، محیط زیست، دادگستری، هلال احمر، آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد نیز حضور داشتند و با برپایی غرفه های مختلف به کودکان حاضر در برنامه خدمات متنوعی را ارائه نمودند.

حجت ا...آسمند مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته کودک به کودکان و خانواده‌ها افزود: 
کودکان سرمایه های اصلی جامعه اند وآینده ی بزرگ ایران اسلامی در دست های کوچک آنهاست . توجه به نیازها و خواسته ها و تلاش برای بهبود زندگی آنها وظیفه ی قانون گذار ،آحاد جامعه و والدین است .

آسمند افزود:شورای سیاست گذاری هفته ی ملی کودک امسال شعار "کودکی بهتر ،زندگی بهتر "را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته تا با جلب توجه افکار عمومی و هم گرایی دستگاه ها و نهاد های دولتی زمینه ی دسترسی برابر کودکان به خدمات فرهنگی ،رفاهی ،تفریحی و زیستی را به نحو مطلوب و شایسته ایجاد کند و سطح آگاهی جامعه را نسبت به تکالیف و حقوق کودک افزایش دهد.برپایی جشن هفته ملی کودک در پارک ملت شهرکرد

حجت الله آسمند گفت: همزمان با هفته کودک با شعار "کودکی بهتر، زندگی بهتر"در استان  ۲۲۰  برنامه فرهنگی، ادبی، هنری اجرا می‌شود .   

وی گفت: دراین هفته،دیدار کودکان با استاندار محترم ،اجراو ارائه ی طرح ها و برنامه های پارلمان کودک استان ، عضویت رایگان برای کودکان و نوجوانان در کانون‌های سراسر استان، تجلیل از فرزندان شهدای سلامت، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت اجتماعی نیز اجرا می‌شود.

به گفته وی،برگزاری مهرواره ی "کودک، مادر ،خلاقیت"، نمایش فیلم و انیمیشن، قصه‌گویی، کارگاه‌های هنری و ساخت کاردستی، بازی‌های بومی و محلی، نمایشگاه آثار کودکان عضو مراکز کانون، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، سرود و مسابقه و اهدای هدایا و جوایز به کودکان منتخب و برگزیده مسابقات و فراخوان‌های ملی استانی از جمله برنامه‌های است که در هفته کودک درمراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار ‌می‌شود.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =