گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفته ملی کودک امسال با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از ۱۵  تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به مناسبت هفته ملی کودک چندین برنامه شاد و پرنشاط اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان جشن پایانی هفته ملی کودک را با دعوت از ۶۰ عضو به همراه شماری از والدین  آنها برگزار کرد.

پخش تیزر از فعالیت‌های تابستانی مرکز، پخش سرودهای کودکانه برای اعضا، بازدید مهمانان از نمایشگاه آثار اعضا، برپایی ایستگاه بازی‌های رومیزی و بازی‌های بومی-محلی، خوانش بیانیه روز کودک و پیمان نامه حقوق کودک توسط عضو نوجوان، برگزاری نشست دیدار و هم‌اندیشی اعضای امروز با اعضای قدیمی و موفق کانون همراه با خاطره‌گویی اعضای قدیمی، شعرخوانی اعضای ارشد شاعر، گفتگوی صمیمانه اعضا درباره رشته‌های تحصیلی اعضای قدیمی، پرسش و پاسخ مهمانان بزرگ و کوچک برنامه و اهدای یادبود به اعضای قدیمی از بخش‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان نیز جشن هفته جهانی کودک را با حضور و همراهی مادران و کودکان برگزار کرد.

پخش نماهنگ فعالیت‌های اعضا در تابستان، برپایی نمایشگاه آثار سفال و نقاشی اعضا، کارگاه  کاردستی، شاهنامه خوانی اعضا، همخوانی سرود کودکان صلح، قصه‌گویی توسط اعضا، بازی و مسابقه مادران و اعضا، نقاشی با آهنگ، کارگاه ادبی «خاطرات خوب من در کانون» برای اعضا و مادران و نصب در تابلو کانون از برنامه‌های این جشن بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک با دعوت از دانش‌آموزان مدرسه نیکان فعالیت‌های کارگاه کاردستی، قصه‌گویی، بازی و مسابقه را برای آنها اجرا کرد.

همچنین این مرکز در هفته ملی کودک میزبان معاون پرورشی آموزش و پرورش آبیک، کارشناسان کانون‌های آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز و مسئول دارالقرآن‌های این شهرستان شد که ضمن بازدید از مرکز و نمایشگاه آثار اعضا در نشستی با محوریت معرفی بیشتر کانون، فعالیت‌ها و برنامه‌های آن شرکت کردند و درباره راهکار برای همکاری‌های بیشتر به گفتگو نشستند.

هم‌چنین به مناسبت هفته ملی کودک جشنی در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین برگزار شد.تلاوت قرآن کریم، سرود ملی، پخش نماهنگ فعالیت‌های تابستانی مرکز، شعرخوانی، قصه گویی اعضا، تقدیر از اعضای فعال مرکز و بازدید مهمانان از نمایشگاه آثار اعضا از فعالیت‌های این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مناسبت هفته ملی کودک فعالیت‌های پخش فیلم، مسابقه، بازی و سرگرمی، معرفی وقایع و ایام و نقاشی گروهی انجام شد.

هم‌چنین مراکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک، الوند و محمدیه با هماهنگی با ادارات دست اندرکار و مدارس و دعوت از دانش‌آموزان در اجرای پراستقبال برنامه نمایشی تماشاخانه سیار کانون برای دانش‌آموزان استان نقش پررنگی داشتند.

گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =