برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در هفته ملی کودک

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به مناسبت هفته ملی کودک بیش از ۲۰۰ فعالیت و ویژه برنامه فرهنگی هنری و ادبی را برای کودکان ونوجوانان و اولیای تربیتی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، تاریخ (۱۵ تا ۲۱ ) مهرماه همزمان با آغاز هفته ملی کودک اداره کل و مراکز کانون پرورش فکری با انجام ویژه برنامه هایی فرهنگی و هنری و ادبی شادی و نشاط را به کودکان هدیه دادند.
پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن بیان اینکه هفته ملی کودک به عنوان فرصت و نقطه عطفی برای توجه به نیازها و خواسته‌های کودکان و با هدف بهبود شرایط آنان است گفت: در همین راستا کانون پرورش فکری استان هرمزگان در این هفته با شعار « کودکی بهتر، زندگی بهتر» با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی این هفته را گرامی داشت.
وی افزود: کانون هرمزگان با هدف گرامیداشت هفته ملی کودک و توجه به آگاهی افزایی درباره حقوق کودکان و توجه جامعه به مراقبت و حمایت و نیازهای آنان ۲۵۵ ویژ برنامه را در حوزه کودک و نوجوان و اولیای تربیتی در مراکز و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار کرد.

برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در هفته ملی کودک
وی برپایی نمایشگاه از آثار کودکان ونوجوانان، ویژه برنامه و جشن های روز جهانی کودک، نشست های تخصصی برای کودکان و نوجوانان و والدین، جشن های قصه گویی با محوریت «کودکی بهتر، زندگی بهتر»، برگزاری نشست های فرهنگی و ادبی با محوریت ادبیات کهن، برگزاری اردو با محوریت شادی آفرینی ویژه کودکان ونوجوانان، بازدید مدارس از مراکز فرهنگی هنری سراسر استان، افتتاح خانه محیط زیست در مرکز علوم مجتمع آفرینش‌، دیدار با خانواده و فرزند شهید، حضور اعضای برگزیده کانون هرمزگان همراه کارشناس در برنامه سرپناه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، نمایش فیلم توسط پیک امید کانون در روستاها ، حضور قصه گویان در فرهنگسراها و مدارس و ...... را بخشی از فعالیت های انجام شده عنوان کرد.
وی همچنین افزود: اجرای برنامه در مدارس و مهدکودک ها، عضویت رایگان کودکان ونوجوانان در مراکز کانون، برنامه بخش مکاتبه ای کانون در روستای جغین رودان، اجرای رویداد بازی های رایانه ای در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، ارسال نامه اولی کانون برای جذب عضو مکاتبه ای در کانون اصلاح و تربیت، انجام برنامه نهال کاری در مراکز، نشست با فعالین حوزه کودک و نوجوان روستاها (طرح یاسمن)، برگزاری نشست آموزشی والد آگاه (آموزش ایمنی فردی به کودکان)، نشست مدیرکل کانون با اعضای فعال مراکز کانون از جمله دیگر فعالیت های انجام شده در هفته ملی کودک عنوان کرد.
گفتنی است، هفته ملی کودک سال ۱۴۰۲ (۱۵ تا ۲۱ ) مهرماه با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» نامگذاری شده است . در این هفته ویژه برنامه هایی با هدف معطوف نمودن توجه جامعه به حقوق کودکان ، تقویت هماهنگی و هم سویی بین سازمان های موثر و بخش های فعال در حوزه کودکان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =