کسب رتبه برتر کانون در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت استان همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جلسه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان رتبه برتر را در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در میان دستگاههای اجرای کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، امروز جلسه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و اعضای این ستاد برگزار شد.

حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این جلسه، گفت: امروزه برنامه‌های اوقات فراغت یک تأثیر کلیدی در سبک زندگی دارد و این موضوع در مطالعات فرهنگی و اجتماعی جهان قابل مشاهده است.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت باعث بالابردن سلامت و کیفیت زندگی است و باعث تحکیم خانواده نیز می‌شود.

کسب رتبه برتر کانون در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان

رضانیا ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در تدوین و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت اهتمام ورزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری در زمینه‌ اوقات فراغت نشاط در سبک زندگی، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد و یک فضای مفرح در جامعه و خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

در پایان این جلسه از دستگاه‌های برتر در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت و ساماندهی امور جوانان تقدیر شد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان رتبه برتر را در بخش اجرایی کردن بیشترین برنامه‌های تخصص محور در امر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در سال 1402 را کسب کرد و از معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری در این جلسه با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.

در متن این لوح آمده است: 

کسب رتبه برتر کانون در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =