فعالیت‌های کانون انسان را سر ذوق می آورد

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور ضمن بازدید از واحدهای مختلف مجتمع شهید مدنی در روند کار و فعالیت کانون قرار گرفت و اظهار کرد: کارها و فعالیت‌های کانون تحسین‌برانگیز است و انسان را سر ذوق می آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، میثاق گودرزی، مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به همراه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از مجتمع شهید مدنی کانون بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: مجتمع شهید مدنی بعد از 17 سال با همت مدیر کل اسبق کانون خانم بهناز ضرابی‌زاده دو سال پیش افتتاح شد.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: در این دو سال با مدیریت منظم و مدبرانه اعظم کیانی و همکاری و همراهی والدین کارهای بسیار بزرگی در این مکان انجام گرفته است.

وی گفت:مربیان کانون با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارند سعی در ایجاد فضایی صمیمی و جذاب برای اعضا و خانواده‌های آنها هستند.

فعالیت‌های کانون انسان را سر ذوق می آورد

در ادامه مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور ضمن بازدید از واحدهای مختلف مجتمع شهید مدنی در روند کار و فعالیت کانون قرار گرفت و اظهار کرد: کارها و فعالیت‌های کانون تحسین‌برانگیز است و انسان را سر ذوق می آورد.

میثاق گودرزی افزود: کاملا مشخص است که مربیان این مجتمع خود افرادی خلاق و هنرمند هستند که با حداقل ها بهترین استفاده را کرده و کاردستی‌های زیبا و چشمگیری را درست کرده‌اند.

وی افزود: ما در مرکز اسناد و کتابخانه غرب کشور با دقت و تمرکز به دنبال شناسایی و گردآوری آثار و اسناد هستیم و اگر کانون هر سند و اثری داشته باشد در آرشیو ملی ایران ثبت خواهند شد و از طریق درگاه اینترنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در دسترس محققان و پژوهشگران قرار خواهند گرفت.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در بازدید از گالری نقاشی‌های اعضایی که در مسابقات بین المللی رتبه کسب کرده‌اند قول داد که تمامی این آثار با رسیدن اسناد آن آرشیوسازی و ثبت خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اسناد و کتابخانه ملی یک منبع مطمئن برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی است و همه افراد می توانند از اطلاعات آن استفاده کنند.

فعالیت‌های کانون انسان را سر ذوق می آورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =