پویش بزرگ «صدای آزادی قدس» برگزار می‌شود

پویش بزرگ «صدای آزادی قدس» از سوی دانش‌آموزان شیرازی به مناسبت ۱۳ آبان و اعلام برائت از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم‌تر و پرتلاش‌تر از گذشته در نبرد با صهیونیست‌های اشغالگر به پیروزی نزدیک‌ شده‌اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند. از نواخته شدن زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین گرفته تا برپایی همایش، سرود و نامه به کودکان و نوجوانان فلسطینی، همه حکایت از حضور  کودکان و نوجوانان ایرانی در کنار دانش‌آموزان فلسطینی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، اعضای کانون و دانش‌آموزان برای شرکت در این پویش بزرگ،  یکی از تیترهای خبری با موضوع آزادی قدس و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست را انتخاب و اقدام به ضبط ویدئوی حداکثر یک دقیقه‌ای (به صورت افقی) کنند.

 این پویش ویژه نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۸ سال است و اعضا و دانش‌آموزان تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/Voice_Of_Freedomm و پیام‌رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/voice_of_freedom ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۹۵۵۱۱۳۳ تماس بگیرند.

این مسابقه به همت موسسه نشر فرهنگ ‌شهادت و حمایت و همراهی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =