کد خبر: 332306
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
بازدید 361
مشت‌های گره کرده سروهای کوچک در حمایت از کودکان غزه

امروز حال دل حسینیه امام خمینی(ره) در همایش سروهای کوچک برای حمایت از کودکان مقاوم غزه با وجود بیش از یک‌هزار فرشته از ابتدایی گرفته تا مهد و پیش‌دبستانی خوب‌تر از همیشه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، حسینیه امام خمینی(ره) امروز یک سر شور و فریاد بود و مملو از مشت‌های گره‌کرده کوچک و شاید هم بغض‌های در گلو نشسته!

از ۵ ساله تا ۱۳ ساله برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به اینجا آمده بودند، عده‌ای در کنار مربیان کانون پرورش فکری منتظر ایستاده بودند تا روی صورت و کف دستشان پرچم غزه نقاشی شود و گروهی هم با عروسک‌های کانون عکس یادگاری می‌گرفتند و همراه او شعار "غزه زنده است" و "مرگ بر اسراییل" سر می‌دادند و دل‌ها را از این همه سادگی و صفا با خود می‌بردند تا نابودی همیشگی دنیای ظلم.

شعار که می‌دادند از آن حس خالص و غیرتمندانه‌شان به وجد می‌آمدی، کوچک بودند اما محکم و بزرگ چون سرو و چه زیبا و رسا همراه مجری سرودهای حماسی  را زمزمه می‌کردند گویا شب عملیات بیت‌المقدس است و آنها آماده برای خط مقدم.

مشت‌های گره کرده سروهای کوچک برای حمایت از کودکان غزه

حسینیه امام(ره) امروز به خود می‌بالید به خاطر مهمان‌های پاک و زلال زلالش و من خبرنگار دلم می‌خواست تمام این لحظه‌ها را ضبط کنم با ثبت شور و شوق بچه‌ها.

امروز طنین پرتپش "مرگ بر اسراییل" از زبان این دخترکان و پسرکان نشان داد قلب ایران زنده است و جوان؛ شاداب و قدرتمند و این همان چیزی است که استکبار از آن هراس دارد.

مشت‌های گره کرده سروهای کوچک برای حمایت از کودکان غزه

کودکان امروز در حسینیه امام پرچم‌های فلسطین را در دست گرفته بودند تا به کودکان غزه بگویند "دوستان کوچک ما می‌دانیم دنیای شما پر از رنج و درد و اشک و آه است اما با ایمان و امیدوار بمانید، آرامش و صلح نزدیک است، از خون مظلوم شما هزاران ملک آفریده می‌شود که یاری‌گر حق علیه باطل خواهند بود، روزهای خوب نزدیک است".

آن هنگام که سرود "سلام فرمانده" خوانده شد همه کودکان یکصدا و یکپارچه خروشیدند و من با خود اندیشیدم ای کاش حسینیه سقفی نداشت و صدای رسای این همه خروش برای حمایت از مظلومان غزه آن هم از جنس کودکانه به آسمان می‌رسید و نسیم  آن را برای کودکان آنجا می‌برد.

مشت‌های گره کرده سروهای کوچک برای حمایت از کودکان غزه

اما این خروش یک پیام مهم داشت که "دوست کوچک من بمان تا مقاومت بماند، بمان زیرا ما کودکان ایران با شماییم با شما همدردیم و همدل و هم‌غصه‌، بدانید که فرمانده شما را می‌بیند و او خواهد آمد و به این چشمهای درخون نشسته شما و دل پردرد شما پاسخ می‌دهد و سرتان را بر زانو می‌گیرد و پدرانه شما را می‌بوید و میبوسد.

فرمانده خواهد آمد و تو ای کودک فلسطینی تا آن روز که دیر نیست باید مقاومت کنی و روح و قلبت را با ذکر و یاد او آرام کنی که تنها پناه تو، ما و همه کودکان دنیا همین فرمانده است، باید با هم بمانیم تا با ظهور و حضورش قلبمان آرام شود که وجودش برایمان آرامش خواهد بود و امنیت و پایان همه ظلم‌های تاریخ".

امروز حال دل حسینیه امام(ره) در همایش سروهای کوچک برای حمایت از کودکان مقاوم غزه با وجود بیش از یک‌هزار فرشته از ابتدایی گرفته تا مهد و پیش‌دبستانی خوب‌تر از همیشه بود.

مشت‌های گره کرده سروهای کوچک برای حمایت از کودکان غزه

گفتنی است این همایش با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و تقویت روحیه استکبارستیزی در کودکان با همکاری بسیج جامعه زنان و کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این مراسم رییس بسیج جامعه زنان و مدیر اموز بانوان استانداری همدان، فرمانده سپاه ناحیه و  جمعی دیگر از فرماندهان سپاه  حضور داشتند.

مشت‌های گره کرده سروهای کوچک برای حمایت از کودکان غزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =