نمایش «روژا دلنیا باش» در فرهنگسرای آفرینش کرمانشاه روی صحنه می‌رود

نمایش «روژا دلنیا باش» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی مربی فرهنگی کانون استان کرمانشاه، از ۷ لغایت ۱۲ آبان در فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نمایش «روژا دلنیا باش» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه ادبی و هنری «ما سی» استان تولید شده و در هفته‌ی نوجوان از ۷ لغایت ۱۲ آبان ماه این نمایش در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه روی صحنه می‌رود.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: نمایش «روژا دلنیا باش» نمایشی است برای نوجوانان و مخاطبین عمومی که توسط خود نوجوانان و کودکان روی صحنه به اجرا در خواهد آمد و این اثر از این جهت که نوجوانان تربیت شده، خود به عنوان هنرمند در اجرای یک نمایش همکاری دارند حائز اهمیت است.
زنجانی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته‌ی نوجوان در استان ادامه داد: به همین مناسبت این نمایش در هفته‌ی نوجوان و از ۷ لغایت ۱۲ آبان ماه روی صحنه خواهد رفت و میزبان نوجوانان و مخاطبین عمومی در استان خواهد بود.
زنجانی همچنین ضمن اشاره به وقایع اخیر گفت: در نمایش «روژا دلنیا باش» به مقوله‌ی ایثار و شهادت به صورت عام در تمام اجتماع و بعد موضوع دفاع مقدس و مظلومیت کودکان و نوجوانان در جنگ پرداخت شده و در انتهای نمایش نیز اشاره‌ای به کودکان و نوجوانان مظلوم غزه در اتفاقات اخیر جهان خواهد شد.

نمایش «روژا دلنیا باش» در فرهنگسرای آفرینش کرمانشاه روی صحنه می‌رود
رحمت غلامی نویسنده و کارگردان نمایش و از مربیان کانون استان کرمانشاه گفت: این نمایش به شیوه‌های زنده، عروسکی، فرم، سایه و مستند طراحی شده و نوجوانان و کودکان تربیت شده در کارگاه‌های نمایش به ایفای نقش روی صحنه می‌پردازند.
غلامی ادامه داد: جهت اجرا تمامی مراحل مربوط به اجرای عمومی یک نمایش طی شده و متن و اجرای این اثر توسط شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش استان مورد بازخوانی و بازبینی قرار گرفته و همچنین ضمن هماهنگی با انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، این نمایش به تایید جهت اجرای عمومی رسیده است.
نمایش «روژا دلنیا باش» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از ۷ لغایت ۱۲ آبان، ساعت ۵ عصر در فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار شهید بهشتی، سه راه ۲۲ بهمن روی صحنه خواهد رفت.
علاقمندان جهت تهیه بلیط نمایش می‌توانند به محل اجرای نمایش در فرهنگسرای آفرینش مراجعه نمایند.
نازنین منوچهری، دریتا عسکری، روبینا محمودی، رومینا محمودی، الیا کرمی، نیوشا امیری، نگار احمدپور، شکیبا شهسواری و آرینا رحیمی از بازیگران؛ و محمد محمدی، فرزانه لطیفی، نازنین جان‌فشان، رامین رستمی، بیتا طهماسبی‌نیا، مریم سیفی و فریدون رشیدی نیز از عوامل اجرایی این نمایش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =