کد خبر: 332589
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
بازدید 1809
نشست همکاری کانون زبان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

نشست صمیمانه کانون زبان و دانشگاه بوعلی در جهت همکاری و تعامل این دو نهاد فرهنگی با حضور مسوول تمشیت و هماهنگی کانون زبان، کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری و معاونت دانشجویی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر آموزش های آزاد و الکترونیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نشست صمیمانه کانون زبان و دانشگاه بوعلی در جهت همکاری و تعامل این دو نهاد با حضور مدیر کانون زبان، کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری و معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی و مدیر آموزشی  برگزار شد.

در این دیدار مسوول تمشیت و هماهنگی کانون زبان به قدمت 98 ساله کانون زبان اشاره و تصریح کرد: 9 زبان چون آلمانی، فرانسه، اسپانیانی، روسیه، فارسی به غیرفارسی زبانان و ... آموزش داده می شود.

رضا صابونچی 280 شعبه فعال در سراسر کشور دارد، ادامه داد: در همدان دو شعبه اصلی در همدان و ملایر وجود دارد و سه میز خدمت در مراکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری در تابستان امسال دایر شده است.

نشست همکاری کانون زبان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

مسوول تمشیت و هماهنگی کانون زبان گفت: بسیار علاقمند هستیم با نهادها و ارگان های دیگر همکاری کنیم و دامنه این فعالیت گسترده تر شود.

وی افزود: دانشگاه بوعلی یک مرکز علمی معتبر و وسیع است که می خواهیم همکاری لازم را با آنها داشته باشیم.

صابونچی در خصوص روند همکاری و تعامل ادامه داد: این همکاری می تواند در قالب ایجاد تفاهمنامه، تخفیف به دانشجویان، ایجاد شعبه کانون زبان در دانشگاه و فعالیت برون کانونی باشد که کانون به دانشگاه مدرس بدهد و البته گزینه های دیگری وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از جامعه آماری کانون زبان دانشجویان هستند و رضایت از نحوه تدریس دارند، گفت: کانون زبان از معتبرترین موسسات رسمی زبان آموزی کشور است و مدارک در این موسسه به سختی صادر می شود.

صابونچی با اشاره به تجربه و تخصص اساتید کانون زبان تصریح کرد: اساتید کانون زبان جزو برترین اساتید بوده که سطح دانش و سواد آنها بسیار بالا است.

وی به تدریس آنلاین در کانون زبان اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش آنلاین به صورت متمرکز در سطح کشور صورت می گیرد و زبان آموز هر یک از 9 زبان را که بخواهد می تواند در کانون زبان به صورت آنلاین آموزش ببیند.

نشست همکاری کانون زبان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

مسوول تمشیت و هماهنگی کانون زبان گفت: در کانون شایسته سالاری بسیار اهمیت دارد و جذب مدرس با آزمون های مختلف و در محدوده سنی 23 تا 43 است.

وی با اشاره دوره های آموزش زبان در کانون زبان تأکید کرد: در کانون زبان در سطح کشور 4 دوره در طول یک برای هر 4 فصل سال برگزار می شود.  شروع و پایان کلاس در همه جای ایران یکسان است و در هر فصل 20 جلسه کلاس داریم که باید یک کتاب در آن فصل تمام شود؛ همچنین کلاسها  در 4 رده سنی برگزار می شود.

در ادامه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: دانشگاه گروه های زبان انگلیسی و فرانسه دارد و پیگیر زبان روسی هم هستیم.

گودرز احمدوند افزود: دنبال کار مشارکتی، برگزاری دوره ها با یکدیگر و حضور فعال دانشجویان هستیم.

وی خاطرنشان کرد:  دانشگاه همکاری لازم را برای اطلاع رسانی، تبلیغ و معرفی کانون زبان انجام خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =