کد خبر: 332724
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
بازدید 258
گرامی‌داشت ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین  

به مناسبت روز ملی دانش‌آموز مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با روز ملی دانش‌آموز مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد فعالیت‌های برگزاری کارگاه خوشنویسی، معرفی وقایع و ایام ۱۳ آبان و قصه‌گویی را با حضور اعضای کودک و نوجوان و شماری از خانواده‌ها انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان نیز به این مناسبت فعالیت‌های متنوعی انجام داد.

معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده و شهدای نوجوان شهر تاکستان با استفاده از تصاویر و زندگی‌نامه شهدا،. کارگاه کاردستی تکه چسبانی پرچم و نقشه ایران در مدرسه، معرفی کتاب "فرهنگنامه انقلاب اسلامی"، معرفی وقایع و ایام ۱۳ آبان، نقاشی گروهی در مدرسه با عنوان"ایران من"، کارگاه  دلنوشته ادبی با عنوان "اگر آن روزها بودم...از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند با اجرای فعالیت‌های کارگاه نقاشی، معرفی کتاب، معرفی وقایع و شرکت در راهپیمایی روز ملی دانش‌آموز را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج در 13 آبان جشن روز دانش آموز را برای نوآموزان مدرسه ابتدایی شریعتی برگزار کرد.

برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش آموزان شهرستان، داوری آثار این مسابقه نقاشی در مرکز، شرکت در راهپیمایی 13آبان، کارگاه نقاشی و کارگاه سفالگری از جمله فعالیت‌های این مرکز به این مناسبت بود.

گرامی‌داشت ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین  

گرامی‌داشت ۱۳ آبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =