برگزاری مرحله شهرستانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرکز بِن چهارمحال و بختیاری

مرحله شهرستانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش کتابخانه‌ای، در مرکز فرهنگی و هنری شهر بن اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی  قصه‌گویی در شهرها و استان‌های مختلف با اهداف و مقاصد ارزشمندی چون ارتقای سطح ارتباطات کلامی و اجتماعی، توان برقراری ارتباط موثر، گسترش دایره لغات، افزایش اعتماد به نفس و...  در حال برگزاری است.  

اکنون این جشنواره در مراکز فرهنگی و هنری شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری نیز در حال اجرا است و در بخش‌های متعددی از قبیل بخش سنتی، آیینی، ملی، حماسی، قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، کتابخانه‌ای و... برگزار می شود که کودکان و نوجوانان زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.

از جمله این جشنواره‌ها، جشنواره قصه‌گویی بخش کتابخانه‌ای در مرکز بن است که در تاریخ ششم آبان ۱۴۰۲ با حضور کودکان و نوجوانان، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و برخی مسئولان برگزار شد.  

این برنامه ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و سپس در راستای اهداف قصه‌گویی، طرح چیستان از سوی پدربزرگ انجام شد و با قصه‌گویی این پدربزرگ‌ ادامه پیدا کرد.

در ادامه، این جشنواره با قصه‌گویی اعضا و بزرگسالان شامل مادران اعضا به مدت سه ساعت در بخش‌های ملی، سنتی، آیینی، حماسی و آزاد اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =