کد خبر: 333034
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رقابت ۹۳ قصه‌گو در شهرکرد

مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری روز شنبه در مراسمی در شهرکرد با رقابت ۹۳ قصه‌گویی برتر استانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی بیستم تا ۲۲ آبانماه با حضور۹۳ قصه‌گو در شهرکرد به رقابت خواهند پرداخت، افزود: برای برگزاری این دوره از جشنواره یک هزار و ۸۰۰ نفر از اعضای کانون، مربیان، بخش آزاد ثبت نام کردند. 

حجت‌الله آسمند روزدر آیین افتتاح بیست وپنجمین دوره جشنواره قصه‌گویی افزود: در مرحله پایش و ارزیابی اولیه ۳۹۰ قصه‌گو برتر انتخاب شدند که از این تعداد ۹۳ نفر به مرحله استانی اعزام شد.

 وی اظهاداشت: برای برگزاری این جشنواره و انتخاب قصه‌گویان برتر چهار داور از داوران برجسته کشوری برای داوری قصه‌ها درجشنواه حضورداند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش های مدرن و کلاسیک (قصه های قرآنی ، مذهبی، آزاد، لبخند، سردار سلیمانی، کارآفرینی، غزه )، بخش آیینی‌سنتی، بخش زبان اشاره، بین الملل و قصه های ۹۰ ثانیه ای برگزار می شود .

جهت دیدن گزارش تصویری کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =