نشست تخصصی داوران و قصه گویان کانون استان قزوین

در حاشیه مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی  در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نشستی تخصصی با حضور داوران این رویداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۲ و پیش از برگزاری آیین اختتامیه مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی در قزوین ،واحد آموزش و پژوهش کانون استان نشستی تخصصی با حضور داوران و راه‌یافتگان به مرحله‌ی استانی این جشنواره در مرکز مجتمع فرهنگی و هنری کانون قزوین برگزار کرد.

در این نشست داوران براساس آثار قصه‌گویی که در طول جشنواره اجرا شده بود، پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت اجرای قصه‌گویی‌ها و دیگر موارد اثرگذار در ارتقا سطح کار قصه‌گویان مطرح کردند.

داوران این جشنواره در پایان به پرسش‌های قصه‌گویان و مربیان اعضای قصه‌گو درباره شیوه داوری و ....پاسخ دادند.

سارا امیدوار کارشناس فرهنگی کانون استان خراسان رضوی (مدرس قصه گویی و نمایش خلاق و مجری قصه گوی صدا و سیما)، زهره معماری نسب از کارشناسان قصه‌گویی همان استان و لیلا ابراهیمی مربی فرهنگی کانون استان قزوین و از برگزیدگان جشنواره‌های قصه گویی داوران این جشنواره بودند و در بخش آیینی و سنتی نیز کیوان حبیبی(رییس هنرهای نمایشی استان و داور جشنواره ‌های قصه‌گویی کانون) در جمع داوران داشت

هم‌چنین عفت تفضلی از برگزیدگان جشنواره ‌های قصه گویی از کانون استان هرمزگان ناظر این جشنواره بود و فاطمه حبیب پور کارشناس ارزیابی استان ارزیابی آن را برعهده داشت.

گفتنی‌ست ۵۹ شرکت کننده در این جشنواره در بخش‌های نوجوان، نوجوان-آیینی سنتی، بزرگسال-مربی، بزرگسال (آزاد)، بزرگسال-آیینی سنتی، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها و بخش ویژه سردار سلیمانی  به مدت دو روز در ۲۰ و ۲۱ آبان قصه‌گویی کردند.

علاقه مندان به شرکت در بخش  قصه نود ثانیه ای تا پایان آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره به نشانی kanoonfest.ir ثبت نام و قصه خود را ارسال کنند.

یادآور می‌شود رویکرد تازه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی است و  مرحله پایانی این جشنواره با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

نشست تخصصی داوران و قصه گویان کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =