کد خبر: 334188
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
بازدید 51
یادگاری من، نشانگر کتاب

اعضا و دانش‌آموزان میهمان در مرکز فرهنگی هنری شماره 14 کانون استان نهران هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شماره ۱۴ با حضور ۳۰ نفراز اعضا و طرح کانون مدرسه به مناسبت این هفته در مرکز آغاز شد.

 اعضای فعال  و کتابخوان مرکز که در دورهمی «یادگاری من، نشانگر کتاب» حاضر شدند و آدرینا زند سلیمی عضو نونگاه شعری با موضوع کتاب را خواند و شخصیت شاعر «شعر من یار مهربانم» عباس یمینی شریف معرفی شد.

در کارگاه کاردستی اعضا  با روش ساخت نشانگر کتاب آشنا و ساده ترین شکل نشانگر به اعضا آموزش داده شد و در پایان مشخصات خود و سال ۱۴۰۲ را روی آن نوشته و به سراغ قفسه های کتاب رفتند و نشانگر را در بین صفحات کتاب گنجینه مورد علاقه‌شان گذاشتند که به عنوان یادگار از هفته کتابخوانی ماندگار شود.

برگزاری مسابقه‌هایی با استفاده از وسایل دورریختنی و در دسترس طراحی شده بود، تقدیر از اعضای کتابخوان و پذیرایی از دیگر بخش های این دورهمی بود.

همچنین در این هفته مرکز میزبان دانش آموزان از دبستان نبی اکرم، پیش دبستان رضوان در طرح کانون مدرسه  و در سه روز مختلف بود که حاضرین با فعالیت کانون آشنا شدند و برنامه هایی نظیر معرفی وقایع، معرفی شخصیت «عباس یمینی شریف» خوانش شعر «من یار مهربانم»، قصه‌گویی «دختری که می‌خواست پرنده باشد»، کاردستی «کتابسازی با عنوان پرواز کتاب»، «مداد پرنده»، مسابقه و بازی و سرگرمی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =