کد خبر: 334192
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
بازدید 99
مادرم زاغچه به مرکز ۲۲ رسید

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۲ با حضور فرزانه رحمانی نویسنده کودک و نوجوان ویژه برنامه هایی را برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری استان تهران؛ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دانش‌آموزان مدارس و اعضا میهمان ویژه برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۲ با حضور فرزانه رحمانی نویسنده حوزه کودک و  نوجوان و حسنیه بیضا کارشناس شدند.

در این ویژه برنامه فرزانه رحمانی کارگاه عملی با عنوان «برخی از گام‌های نویسندگی را برای نوجوانان» برگزار کرد و به یافتن سوژه و تغییر وروش صحیح اضافه و کم کردن جملات برای سوژه‌های داستانی اشاره کرد. در ادامه حسنیه بیضا درگفتگویی صمیمی با نوجوانان به تاثیرات کتابخوانی در حل مساله، تجربه‌آفرینی و تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی نوجوانان پرداخت.

این ویژه برنامه با هماهنگی معاون آموزش و پرورش منطقه سیزده مریم بخشی صورت گرفت و طی فراخوانی دانش‌آموزان مستعد در حیطه‌ی نویسندگی از مدرسه متوسطه‌ی اول ۲۲ بهمن انتخاب و در کارگاه شرکت کردند و این دورهمی ادبی با استقبال خوب شرکت کنندگان روبرو شد.

هدف از برگزاری این برنامه جذب اعضای مستعد و پایداری‌سازی آنها در مرکز بود، آشنایی و ایجاد ارتباط موثر بین نویسندگان حوزه کودک و نوجوان با مخاطب بود.

همچنین در هفته کتاب مرکز شماره ۲۲ میزبان ۱۲۰ نفر ازدانش‌آموزان مدارس دبیرستان فرهنگ، اشرفی اصفهانی، وپیش دبستانی خانه فرهنگ اندرزگو در سه روز مختلف بود که فعالیت‌هایی از قیبل قصه نمایش «ماهی‌ رنگین‌کمان»، نمایش «فیلم خودم پیدا کردم»، معرفی فعالیت‌های مرکز و هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، قصه «بادی که خوابش می اومد» و نمایش فیلم «کلاغه کجاست» اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =