شرکت‌کنندگان مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی انتخاب می‌شوند

منتخبان مرحله پایانی بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در نیمه نخست آذر ۱۴۰۲ و از بین برگزیدگان مرحله استانی و شرکت‌کنندگان در بخش‌های ۹۰ ثانیه‌ای و بین‌المللی این رویداد انتخاب می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی که طی آبان و آذر امسال در ۳۱ استان کشور برگزار شد و دیگر بخش‌ها، از سوی داوران تعیین‌شده و بر اساس فیلم‌های رسیده از استان‌ها انجام می‌شود و اسامی نفرهای منتخب برای شرکت در بخش‌های ملی، بین‌المللی و ۹۰ ثانیه‌ای از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

این پایش که پس از بررسی و ارزیابی متمرکز در تهران و با حضور چند داور از استان‌های مختلف ایران انجام می‌شود، جایگزین جشنواره‌های منطقه‌ای شده است.

بر اساس این خبر، تمامی قصه‌گویان منتخبی که به مرحله پایانی رقابت دعوت می‌شوند، نامزد دریافت جایزه برتر در بخش ملی، بین‌المللی و۹۰‌ثانیه‌ای خواهند شد.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =