کد خبر: 334259
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
بازدید 88
آخرین جلسه پاییزی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری قم برگزار شد

صبح روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جلسه ماهانه مسئولین مراکز و کارشناسان ستادی کانون استان قم در سالن جلسات مجتمع پردیسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جلسه ماهانه مسئولین مراکز و کارشناسان ستادی کانون استان قم در سالن جلسات مجتمع پردیسان برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم ضمن قدردانی از تلاش‌ و همراهی همکاران در برگزاری جشنواره قصه‌گویی  از حاضران خواست به بیان نقطه نظرات خود در خصوص جشنواره قصه‌گویی بپردازند. از همین رو در این جلسه نقاط ضعف و قوت این جشنواره و نکاتی برای بهبود و پیشرفت توسط حاضران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

از دیگر بحث‌های مطرح شده در این جلسه نقد و بررسی دوره آموزشی بازنویسی در شاهنامه و لزوم به کارگیری آموزش‌های ضمن خدمت مربیان در مراکز بود.

در ادامه نیز  مرضیه مقدم‌پور کارشناس هنری استان به تشریح نکاتی در خصوص جشنواره‌های استانی سرود و نمایش پرداخت و به سوالات همکاران در این زمینه پاسخ داد.  حسن ختام این نشست ماهانه تقدیر از همکارانی بود که در راستای اجرای جشنواره قصه‌گویی در کلیه مراحل بیشترین تعامل، تلاش و همکاری را داشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =