خاطره افتخاری‌منش با ویلچرسواری در تهران برگزیده شد.

عضو مرکز تخصصی ادبی کانون استان با همراهی مربی ادبی مرکز هادی ملکی در مسابقه جایزه داستان تهران در بین پنج نفر اول قرار گرفت.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، پس از اعلام فراخوان جایزه داستان تهران  اعضای مراکز در این مسابقه شرکت کردند و خاطره افتخاری منش عضو نوجوان مرکز شماره 15 با داستان با «ویلچرسواری در تهران» و همراهی مربی ادبی مرکز هادی ملکی برگزیده جایزه داستان تهران شد.

در فراخوان این مسابقه آمده است: تهران شهری پر از قصه است. زیر سقف بزرگ پایتخت اقوام مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند و الگوی کوچکی از ایران را می‌سازند. در چندین دوره تلاش شد با برگزاری جایزه داستان تهران فرصتی برای شنیده شدن قصه‌های شهر فراهم شود. قصه‌های مردم، فرهنگ، مکان‌ها، رویدادها، تاریخ و…

امسال پنجمین دوره جایزه داستان در شکلی وسیع‌تر و به شکل بین‌المللی در سه بخش داستان کوتاه، روایت و ویژه نوجوان برگزار شد تا فرصتی باشد که علاوه بر داستان‌ها روایت‌ها و تاریخ شفاهی تهران نیز شنیده و جمع‌آوری شود.

پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران با هدف هویت سازی و معرفی کلان شهر تهران توسط مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و به دبیری مجید قیصری برگزار شد.

خاطره افتخاری‌منش با ویلچرسواری در تهران برگزیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =